تولید کننده لوازم یدکی بنز مایلر

یکی از کامیون های قدیمی شرکت مرسدس بنز آلمان که دارای قدرت ۲۲۶ اسب بخار بوده و در سال ۱۹۵۹ تولید شد ، مایلر نام دارد.
موتور در این نوع کامیون ها می‌تواند حدود ۸۲۰ نیوتون متر گشتاور تولید کند. از کامیون های مایلر می توان در صنایع نظامی ، راه و ساختمان و آتش نشانی استفاده نمود.
تولید کامیون های مایلر به خاطر دارا بودن امکانات کم در ابتدا با هدف تامین انواع و اقسام حمل و نقل های جاده‌ای و برای مصارف داخلی بود ، اما به دلیل تمایل نشان دادن کشورهای دیگر به خرید این خودروها بدلیل قیمت مناسبی که داشتند صادرات آنها در سال ۱۹۹۵ به کشورهای دیگر آغاز شد.
در ایران نیز اولین بار کامیون های مایلر توسط ایران خودرو دیزل به کشور وارد شده است .

مشخصات کامیون های مایلر

کلاچ در کامیون های مایل به صورت خشک بوده و تک صفحه ای می باشد . این خودروهای سنگین همچنین از سیستم پنوماتیک دو مداره ، ترمزهای کمکی و abs در ترمز جلو برخوردار بوده و فرمان آنها از نوع هیدرولیک است .
دو مداره و پنوماتیک بودن ترمز دستی در این خودروهای سنگین ، توسط فشاری که فنر بر روی چرخ دنده های عقبی وارد می آورد باعث حرکت آنها می شود.
از نظر سرعتی کامیون های مایلر می‌توانند حداکثر تا سرعت ۹۸ کیلومتر بر ساعت حرکت نموده و همچنین توانایی بالا رفتن از سراشیبی که شیب آن ۳۸ درجه می‌باشد را دارد .
یکی از ویژگی های خودروهای مایلر این است که از محور جلوی ثابت برخوردار بوده و محور عقب آنها توسط چرخ دنده های کاهش دهنده حرکت می کند.
گیربکس این خودروها از مدل ۱۶S ZF- ۱۵۱ بوده و نوع آن سنکرونیزه دستی می باشد . بنز مایلر از۲+۱۶ دنده برخوردار است.

تولید کننده لوازم یدکی بنز مایلر
تولید کننده لوازم یدکی بنز مایلر

سیستم تعلیق در محور جلو توسط کمک فنر تخت هیدرولیکی تلسکوپی و محور عقب توسط فنر انجام می شود.
سیستم برق این خودروها شامل دو عدد باطری ۱۲ ولت است که ۱۲۰ آمپر دارد ، از نظر دینام نیز این ماشین ها ۲۸ ولت بوده که ۳۵ آمپر داشته و استارت آن ها به صورت ۲۴ ولت است . بطور کلی برق مصرفی این خودروهای سنگین به صورت تخمینی ۲۴ ولت است‌.
از دیگر ویژگی ها و آپشن های این خودروها می توان به وجود بخاری و کولر ، شیلنگ باد ، جک بالابر ، زاپاس ، گاردهایی که در قسمت جلو و عقب قرار دارند ، مثلث احتیاط ، جعبه ابزار، کپسول آتش نشانی و قفل عرضی دیفرانسیل اشاره نمود.
اتاق ایننوع کامیون ها مجهز به آفتابگیر ، رادیو و ضبط کاست خور ، کمربند ایمنی و آینه های داخلی و بیرونی است.

بررسی مشخصات فنی کامیون های مایلر

امروزه شرکت ایران خودرو دیزل که قبلاً به نام خاور شناخته می‌شد ، توانایی تولید مایلرهایی با نام ۲۶۲۴ و کد 355OEM داشته که مجهز به شش سیلندر خطی و یک موتور ۱۱‌.۵ لیتری می باشد.
سرعت کامیون های مایلر ۹۸ کیلومتر بر ساعت بوده و می‌توان باک آنها را که مخزنی از جنس فلز است با ۲۰۰ لیتر گازوئیل پر کرد.
چرخ های مایلر از رینگ ۲۴-8/50 برخوردار بوده و دارای تایر ۲۴- ۱۲/.. می باشند.
این نوع خودروهای سنگین برخلاف تلاش برای رساندن آلایندگی آنها به حد استاندارد ، آلایندگی زیادی دارند.
طول کامیون های مایلر ۸۳۳۰ میلیمتر بوده و دارای عرض۲۴۵۶ میلیمتر می‌باشند . از نظر ارتفاع نیز این کامیون‌ها دارای ۲۹۴۵ میلی متر ارتفاع هستند.
مقدار بار مجاز بر روی محور جلوی خودروهای سنگین ۷۰۰۰ و روی محور عقب ۱۳ هزار کیلوگرم می باشد . این خودروهای سنگین بدون در نظر گرفتن بار دارای وزن ۶۳۲۵ کیلو گرم هستند.

ناب ایمن ، تولید کننده قطعات یدکی بنز مایلر

از مهمترین قطعات یدکی بنز مایلر شامل دسته موتور عقب ، ترموستات مایلر ده تن ، دسته موتور جلو و دسته موتور عقب ده تن می باشند.
گروه صنعتی ناب ، با سالها تجربه و برخورداری از دانش فنی روز تولید ، افتخار دارد محصولات تولیدی فوق را به کیفیت متمایز و قیمتی مناسب ، در سراسر کشور عرضه می کند.
جهت اطلاع از شرایط فروش و اخذ قیمت ، با ما تماس بگیرید .